FRIDAY!
2011-01-21 / 14:05:20 / Allmänt

fredag då! fasiken vad veckan har gått fort :/.. det betyder att jobbet närmar sig. usch! men nu ska vi inte gå händelserna i förväg, har en superkul helg framför mig så ska bara njuuuuuta av denna helg! ikväll ska vi hem till christophers föräldrar på middag och spel! haha vi ska spela fia med knuff! de e ju så kul :D imorgon blir det tjejmiddag hemma hos mig med alla mina fina vänner och sen utgång! ;) ME LIKEY!

christopher ringde kl kvart i nio imorse och sa att dom kommer med sängen om en halvtimme.. så det var bara att masa sig upp. och här sitter jag nu hyffsat pigg. förstår nu vad detta innebär?! såhär tidigt har jag inte varit uppe på.. jag vet inte hur länge.. hahahha illa!! men iallafall sen kom malin hit vid tjugo över nio och vi kollade die hard (ÄLSKAR!!!) och åt lunch! åt lite onyttigt så det blev 20 min på springbandet efter det:p så nu ska jag duscha och vänta på baby som kommer snart så vi ska snickra ihop vår nya säng! FEEETTT stor är den! 180 bred ;) ja gillart! C YA!

Bruce, WE LOVE like YOU!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: