I think I'm drunk
2009-08-20 / 02:47:47 / Fest!

Detta är nog förtsa gången jag uppdaterar i ett onyktert tillstånfd. Drog in till stan vid halv 8 och mötte upp Angelica för en fika på cafe 60 vid halv 9. Skitmysigt som alltid! Efter det mötte jag upp Annelie och en gammal klasskompis som satt på Mest bar i Medis. Där blev det några glas vin och favoriten white russian, eller white trash som Malin kallade den hahaha! Så nu halvligger man här i sängen sådär skönt full och önsdkar att man hade en pojkvän som kunde leka lite med en just nu........ :p men jaja, ska inte vara sån nu.. är inte i ett tillstånd där jag kan sova just nu, för det snurrar för mycket, så ska kolla lite tv:). Imorgon är det kräftskiva med härliga vänner så detär bara att se till att få¨ skönhetssömnen fixad sen ere party igen om några timmar=D. C ya. PÖÖÖSSS

5 Kommentarer
Angelica:

hahah ditt jävla cp :D



SKRIVET DEN: 2009-08-20 KL: 10:39:50
malin:

hahahahha emilyyyy! vilket porrigt inlägg:O hahahahah "ha en pojvän att leka med......" jesus.... ses ikväll bruttan!



SKRIVET DEN: 2009-08-20 KL: 11:27:19
Eddie:

Alltid skönt och vara snurrigt full!



SKRIVET DEN: 2009-08-20 KL: 11:44:59 URL: http://mreddie.blogg.se/
Eddie:

Haha, ja.



SKRIVET DEN: 2009-08-20 KL: 16:31:05 URL: http://mreddie.blogg.se/
Joakim Berg:

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

sista dagen att anmäla sig nu som om du inte redan gjort det gå och gör det:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:) så addar jag tillbaka:)

ha en jätte bra dag:)



SKRIVET DEN: 2009-08-21 KL: 18:28:49 URL: http://jockiboi.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: