Lista snodd av Frida :)
2009-08-24 / 01:39:40 / Allmänt

Vilken svordom använder du mest?  Vafan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 12 :p
Var köper du dina matvaror ifrån? Ööh, bor med föräldrarna så dom sköter det där;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa för mig och en vän till ett varmt land!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? har ju bara gått 1,5 timme på den nya veckan så näe! haha
Vad åt du till middag senast? Jag tror ingen undgått det vid det här laget, men Thaimat :p
Kan du vissla? Yes, men det kan inte Annelie HAHAH nanana ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart, vem gjorde inte?!
Äger du några popband t-shirts? Hmm, näe men en 50 cent tshirt! HAHA tack Caro <3
När flög du senast? 3 juli , från mitt älskade Magaluf
Pratar du några andra språk? engelska, lite spanska och yttepytte tyska hah!
Har du gråtit offentligt? Jadå, ett antal gånger
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja! vill tatuera mig på både ryggraden och handleden!
Vad har du för väder? Öhm, natt? fast det är ju inget väder..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Religion!
När sov du senast på golvet? Sov några min på golvet på Lindas toalett i tors natt, behöver nog inte förklara mer än att alkohol var inblandat...
Vilken är din favorit drink? White Russian
Gillar du din boendesituation? Jadå, har ju Annelie som girl next door ;)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helt olika, men runt 7 typ ..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Näe skulle jag väl inte påstå, men på mina lediga veckor blir det rätt stressigt ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä, pratade för lite :p
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20! yeay!
Tror du på liv på andra planeter? Ja förfan!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det går väl över tills jag gifter mig haha!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Helvete heller!
Tycker du om att krama folk? Ja det är mys!
Äger du en digitalkamera? Jaaa, min rosa Sony
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Mjaa, beror väl på om jag vill att personen ska ringa;)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nehej du, I <3 kött.
Är du mörkrädd? inte särskillt
Tre saker du alltid har med dig? mobil, busskort och iPod.

1 Kommentarer
Eddie:

Haha, ja... Och jag var hos tandläkaren

idag och det var ju mindre kul. Haha :D



SKRIVET DEN: 2009-08-24 KL: 14:17:16 URL: http://mreddie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: