lyckad kväll med världens finaste.
2009-08-08 / 13:43:18 / Allmänt

Godmorgon, eller vadå godmorgon har varit vaken ett jävla tag nu fastän jag var ute igår. Hade skitmys igår, alla bangade så det slutade med att bara jag och malin drog till theo's, träffade de alltid lika trevliga vakterna och chefen. Drack en flaska vin och en white russian innan vi fortsatte till GK. Eftersom Malins bror jobbar som säkerhetsvakt där kommer vi alltid in gratis hela kvällen. Dansade lite och drack några drinkar. Vi båda ville ta sista tåget hem istället för nattbussen så vid 1.20 satte vi oss på tåget mot södertälje. Så det blev en hyffsat tidig kväll och det kändes bra faktiskt :-) Med tanke på att jag alltid är den som går sist haha!
Och nu har jag precis kommit hem från Malin, det tog mig över 2 timmar att åka hem! Så jävla typiskt att en utav mina närmsta vänner som jag umgås mest med, bor på andra sidan stan och vi har 2 timmars resväg mellan oss :-/.
Men i korthet, en väldigt lyckad hyffsat "lugn" kväll med världens finaste Malin !

2 Kommentarer
caro - sex, kärlek och allt däremellan!:

åh va mysigt! :D hade velat vara med !! :D vilka ska ut ikväll då?! :)



puss puss



SKRIVET DEN: 2009-08-08 KL: 18:16:39 URL: http://car0.blogg.se/
malin:

tack själv baby! <3



SKRIVET DEN: 2009-08-09 KL: 12:56:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: