Morgondagens planer.
2009-08-18 / 01:35:28 / Allmänt

Snart halv 2, och jag är överpigg just nu, illa! Ska upp hyffsat tidigt imorgon! :| Elva faktiskt.. Och jaaa, det är tidigt för att vara jag ... Ska in till stan och träffa Malin & Linda :) Myyyys. Ska försöka shoppa lite också, känner ett behov av det just nu, alltför länge sen jag uppdaterade min garderob .. haha! Ska nog gå och fixa mina naglar på salong i veckan också, de se fan förjävliga ut nu! Och btw, är fortfarande helt lost på luren, har typ skickat tomma sms till alla på min lista nu hahahaha, så är det att vara oteknisk ^^. Så i förebyggande syfte; Sorry mina vänner om det komemr tomma sms från moi! hahaha Noo0ooob. Nä nu ska jag tvinga mig till söms. Nattinatt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: