Och så var man bakfull.
2009-08-21 / 18:05:37 / Allmänt

Igår var jag så jävla full. Fyfan vad jag inte mår bra just nu alltså, men man får väl skylla sig själv. Hade skittrevligt igår! Vi var ett gäng på 8 tjejer som satt på Lindas bakgård i Skanstull- skvallrade, drack vin och hade allmänt mys! Blev inte direkt någon kräftskiva hahaha för vi skippade kräftorna men mysigt var det iaf. Ska kolla igenom bilderna senare när jag tål att se alkohol på bild igen. runt halv 1 var alla fulla. Och då menar jag inte lite salongsberusade utan rejält glada i hatten, så vi skulle bestämt ta oss ut ikväll! Sagt och gjort, vi smsade Malins bror på Göta Källare och han fixa in oss. Och fyfan va kul vi hade, det var inte mycket folk alls, men fan så kul det var! Vi bara röjde hela stället och hade skitkul tillsammans. HAhahahaha när klockan blev 3 skulle alla människor ut och dom skulle stänga stället, men eftersom vi var så jävla peppade allihopa så ville vi bara fortsätta! Så Annelie och Malin sprang och gömde sig i en utav VIP- båsen, men blev självklart påkomna haha, vi hann tydligen med en vända på killarnas toalett också. Vi gav oss och började den "långa" vandringen från medborgarplatsen till Lindas lägenhet i Skanstull. 4 stupfulla tjejer arm i arm vaggar fram längs söders gator och sjunger seven nation army så högt att vi antagligen väckte hela söder.
För mig har dagen efter dock inte varit lika kul.. Har fått upp allt jag hällde i mig igår plus lite till. Har en slående jävla huvudvärk och konstig magkänsla. Så baksmällan är det inget fel på.
Planerna om utgång ikväll är helt borta. Jag tänker ligga hemma, osminkad, dricka cola i mängder (nu när jag äntligen kan äta och dricka igen utan att allt kommer upp...), röka några cigaretter och kolla film med Annelie!
Som sagt bilder kommer upp senare när de tål att tittas på!

Man tror alltid att man är odödlig på fyllan, kan dricka hur mycket som hellst och att man kan hålla hela vägen, men jag undrar varför man aldrig lär sig, att man faktiskt ska sluta dricka när man är på den nivån där man är medveten om allt, är sådär skönt full och bara har jävligt kul.

4 Kommentarer
Eddie:

Haha!!! Så kan det gå.

Själv dricker jag grogg nu.



SKRIVET DEN: 2009-08-21 KL: 18:20:15 URL: http://mreddie.blogg.se/
Linda:

<3



SKRIVET DEN: 2009-08-21 KL: 19:14:14
Eddie:

Haha, as gott och dricka grogg ju =)



SKRIVET DEN: 2009-08-21 KL: 19:59:13 URL: http://mreddie.blogg.se/
caro:

hahahhaa o herre gud! :D vilken jäkla kväll ni fick!! ;) fan att man inte var med!



pusss!



SKRIVET DEN: 2009-08-21 KL: 22:09:21



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: