Pigg & Glad!
2009-08-20 / 16:33:37 / Allmänt

Heej ..
Vänligen ta nattens inlägg med en nypa salt, för ert eget bästa ! :)
HAHA.
Vaknade halv 3 (?!) och kände mig hyffsat utvilad och pigg efter gårdagen, gick ner och tog mig en macka och ett glas cola och insåg : SHIT! idag är det ju mamma & pappas bröllopsdag! Idag har de varit gifta i 15 år! Så jag smsade Annelie och vi tog med hunden och tog en promenad till Statoil där jag köpte en fin bukett röda rosor! Och inte nog med det fick jag något helskumt ryck för någon timme sen och började storstäda hela mellanvåningen! :o Och ni som känner mig vet att är det något jag avskyr att göra så är det att städa.. Men fint och rent blev det! Vilken gullig dotter de har alltså! hihi! =D
Ska äta middag tillsammans med familjen och sedan åka in till Skanstull för en efterlängtad kräftskiva med mina vänner, låter som en toppentorsdag i mina öron!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: