Shopping Maniac?!
2009-08-04 / 20:48:19 / Allmänt

tjääääna :)
idag gick jag upp elva och åkte ner till mormor och åt lunch sen drog jag in till stan och mötte upp Malin där vi shoppade lite. Köpte ett par skitsnygga pumps från H&M för bara 399 kr! visar bild senare! Köpte även en skitsnygg ögonskugga i 4 olika bruna nyanser, älskar bruna ögonskuggor! :-) Egentligen hade jag satt en liten shoppingspärr på mig själv och på mitt kort för några dagar, men har man pengar så går det bara inte att låta bli!! Shopping Maniac är nog ett passande ord trots allt ...
Imorgon är det kryssning som gäller och jag är typ hel pepp inför det! Innan blir det lite firande av Linda i Skanstull med tårta och mys! Så det kommer bli en toppenonsdag!

Snart är det Hajen 3 på tv, missa in den ;-)


Dudududududududu


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: