Sliten!
2009-08-09 / 17:13:29 / Allmänt

Ligger fortfarande i sängen, måste säga att jag är ganska sliten och trött. Men gårdagen blev väldigt lyckad! :-). Mötte upp Angelica på Fridays stureplan för att äta middag, efter det mötte vi upp Sanna och drog till Theodoras där några av hennes arbetskamrater var. Efter ett tag kom även Malin & Björn och joinade oss. Som vanligt bangade alla på att dra vidare så det slutade med att bara jag & Angelica drog vidare till Hirschenkeller.. Gillar inte det där stället särskillt mycket, men med rätt sällskap kan allt bli kul! :-). Björn ringde mig när vi var på väg mot centralen och vill ha sällskap hem och det passade mig perfekt. Så vi möttes upp i fridhemsplan runt 4, satte oss på tåget mot bromma och missade den jävla fittbussen på sekunden! Vi orkade inte vänta en timme till nästa buss så vi hooka upp med 2 andra som missat bussen och tog taxi. Runt kl 5 däckade jag lite för full i sängen.

Hård helg med andra ord! Nu är det jobb som gäller hela veckan. Lika bra så får levern vila lite ;-). Nästa vecka jag är ledig blir det förhoppningsvis kryssning med Angelica och hennes syster och hennes gäng från Västerås!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: