Partymjusic
2009-08-12 / 02:20:07 / Musik!

Haha det är så komiskt att jag verkligen inte har något attt skriva om varannan vecka, dvs jobbarveckan. För det är tamejfan ingenting som händer då, allt jag gör är att sova, jobba, äta, sova, jobba, äta osv .. Men min ledig vecka då jävlar är det fart i fläkten, haha så allllllaaaaaa mina fans får stå ut med tråkiga inlägg de ojämna veckorna ;-) haha.
Ååååh facebook kan fucka sig själv. gaaah..

Här kommer iallafall en lista över de absoluta partylåtarna just nu.. På en tisdag natt, lagom sådär att börja bli pepp inför helgen, dvs de som inte jobbar ;-)

Klaas ft Flo-Rida - Where's Your Head At VS Right Round
David Guetta Ft Akon - Sexy Bitch
Sonic Palms - On The Beach
Big Ali ft Dollarman - Hit The Floor
Kings of Leon - Sex On Fire
Klaas - Make You Feel
Pitbull - I Know You Want Me
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow
Sash - Ecuador
Lorna - Papi Chulo
Armand Van Helden ft Dizzee Rascal - Bonkers

Nighty Nighty <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: