Julkänslor!
2009-12-16 / 00:56:20 / Allmänt

gokväll:D
vaknade imorse och det var ubervitt överallt!! woho äntligen lite snö!:) hoppas bara det håller sig till jul! under tiden jag stod och slet i fabriken kom det ännu lite mer snö och när jag hoppade av bussen och vandrade mellan de snöbelagda husen med adventsstakar och ljusslinogr i området fick jag för första gången lite julkänsla, mysigt faktiskt:) jul om en vecka och 1 dag, cant believe it! :o
idag var jag uppe med tuppen .. eller jaa, enligt min tupp haha:D kl 10 för att vara mer exakt :p tog mig in till stan och mötte upp flickorna för en lunch!:) alltid lika mys att träffa mina sötnosar! sen vart det jobb, är ju den veckan nu ;/ men det är onsdag imorgon och snart ledigt (jävlar va positiv jag är..) :D snart jul, snart födelsedag, snart nyår och massa annat roligt som händer!! yäyä.
äääh nu ska ja l'ägga mig i sängen och kolla på tv hör att det är How I Meet Your Mother i bakgrunden;). PYSS.


1 Kommentarer
Linda:

Yaaaaaaay snygging!



SKRIVET DEN: 2009-12-16 KL: 09:23:14 URL: http://misslindas.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: