ledighet!:)
2009-12-07 / 15:49:01 / Allmänt

oooh så skönt. har sovit ut riktigt ordentligt idag! är ju första dagen på lediga veckan!:) idag blir det en såndär bara-vara-hemma-och-gå-runt-i-mjukis-kläder dag. najsnajs. ska laga middag till familjen också söt som jag är! :). det va en rätt jobbig helg på jobbet denna vecka men även den överlevde jag, nu har jag en fullbokad vecka framför mig! på tisdag- onsdag är det kryssning med jobbet, sen blir det ev utgång med annelie på onsdagen, sen ska ja & malin plus några på bio och se twilight new moon .. igen hahah :p tjejmiddag med flickorna och sen blir det ännu mer party till helgen så denna vecka är fullspäckad!

btw jag fyller år om exakt 22 dagar ;)


saknar nästan mitt blonda svall!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: