updates om mina senaste äventyr!:)
2009-12-02 / 01:27:14 / Allmänt

Hellluuu:)

utgången på brorsans fdag blev sjukt lyckad, alla hade sjukt kul och jag tyckte vi skulle dra me på efterfest på solidaritet, men då la malin in sin vetorätt - tack malin. vi skulle ju båda jobba tolv timmar dagen efter hahah. fick träffa malins ubergulliga pojkvän också!:) söt prick detdär.
I onsdags var jag & angelica på tegel i täby, och där träffade vi en kille som hon tyckte att jag borde känna igen, men jag hade ingen aning, då hade jag tydligen "pussats" (AHAHAHA) lite med honom för ett tag sen, men som sagt minnet är ju bra men kort... (?!) lite läskigt det där att man faktiskt kan bli så full att man inte ens kommer ihåg vad som händer. skrämmande.. jaja..
I fredags bestämde vi oss för att prova något nytt, så vi tänkte att Pilot skulle vara en bra idé. Jag, malin & angelica började på theo's och avnjöt johan's ÄCKLIGT goda p2or innan vi begav oss till tcentralen där vi mötte upp david och alla hans polers. angelica stod dock inte på listan, men eftersom man har en del kontakten så smsade ja en kille som jobbar där och han fixade in oss utan problem! Väl där inne hade davids polare ett bord och dom bjöd på rosé, sen drack vi en massa p2or till och nåra öl hahaha sen va ja glad kan ja tala om. fick ungefär 58747 st drinkar på mig också så jag blev asablöt och av någon jävla anledning kunde jag absolut inte ha på mig min tröja längre, den var väl för blöt el nåt, så ja lånade nån random killes tröja och hoppade runt i den resten av kvällen:s. jag är fan inte normal alltså.. sen ville han som jobbade där att vi skulle hänga på till grodan, som stänger 5, men vi bangade och åkte hem!:) såå där var lite updates om mina senaste äventyr!:)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: