Nattliga funderingar.
2009-07-28 / 02:23:00 / Allmänt

Ligger här i sängen, med min älskade revolution tshirt, datorn i knät och filosoferar lite. Fick fast anställning idag på jobbet! Fetare lön - here I come! Och det känns super, men ändå känns det skumt. Jag är 19 år och har inte en blekaste aning om vad jag vill göra med mitt liv! Skrämmande? JA! När jag började jobba för ett år sedan sa jag till mig själv att jag jobbar ett år nu efter studenten och kommer på vad jag vill hålla på med i framtiden, och nu sitter jag här, ett år senare inte ett dugg klokare. Riktigt skrämmande faktiskt. Och att alla mina vänner vet ungefär vad dom vill gör ju det hela inte lättare direkt.
Äääh jag kommer väl på något snart .. Förhoppningsvis ... Måste nog sova nu, annars kommer jag väl grubbla hela natten! Nattinatt.


1 Kommentarer
Linda:

Oroa dig inte älsko, det kommer det kommer! jag tror vi alla svävar lite just nu, innan var ju allt så bestämt!



Grattis till fast!



Pusspuss



SKRIVET DEN: 2009-07-31 KL: 09:58:16 URL: http://studentvardag.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: