Grattis lillebror :)
2009-11-21 / 12:21:00 / Allmänt

Gomorroon =D
lördag förmiddag och jag är redan vaken ;) egentligen är det arb. vecka denna helg men jag 'är ledig från jobbet idag woho! idag fyller nämligen min lillebror 18 år så vi ska på restaurang med familjen sen blir det utgång med brorsan och hans vänner ;D.
I onsdags började malin jobba på mitt skift! Är så himla glad! Det är så roligt! :D och den 9 december ska vi på kryssning med jobbet så det ska bli najs =) yäyä.
Möter upp malin utanför jobbet vid elva så drar vi ut tillsammans med min bror!! omg vi kommer båda vara helt döda imorgon på jobbet, menmen snart är vi ju lediga en vecka :D. näää nu ska ja fixa lite grejer ;p c ya.

Älskar låten! Inna - Hot


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: