håll i er nu ...
2009-11-10 / 23:00:01 / Allmänt

gokväll :]

kom åt någon knapp på tangentbordet så att all text blev kursiv :s och det går inte att få bort... hmmm hahah jaja...
vill ni veta en lustig sak? var ju superförkyld och hemma från jobbet förra veckan, var tillbaka på fredagen och det kändes helt ok. jobbade 24 timmar i helgen och så i måndags, PANG så var det tillbaka. Ledsamt? JA! 2 förkylningar på en vecka och dessutom är mitt öga irriterat så jag går just nu runt och v'ntar på en ögoninflammation. love to be me.. not.. jaja, men förkylningen är iaf bättre och håll i er nu ..
JAG SKA ANTAGLIGEN TILL 99 % TATUERA MIG IMORGON!!! =D HELL YEAH. oooh ska tatuera mig på handleden och är grymt nervös :D det kommer säkert göra såååå ont, men det komme rbli såååå snyggt! fett värt!

ääääääääääh nu ska ja  ut och möta annelie. skriver mer sen pyss.

1 Kommentarer
caro - sex, kärlek och allt däremellan!:

men omagad! :O gjorde du det igår?! :D



SKRIVET DEN: 2009-11-12 KL: 11:23:10 URL: http://car0.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: