hej ångest.
2009-11-04 / 23:13:02 / Allmänt

suck, är sjukt segt att sitta hemma, trots att jag bara gjort det en dag.. har åkt på någon jävla höstförkylning! ;/. men får iaf sjukersättning hahaha, :p. är hemma imorgon med sen blir det antagligen jobb fre-sön. orkar nog endå inte ligga hemma mer, så sjukt uttråkande! men jaja whatever, inte mkt har hänt idag, jo har käkat 200 gram choklad. hej ångest. haha men när jag blir frisk igen är det löparskorna som åker på direkt!
btw en fågel viskade i mitt öra att det ev blir kryssning 29-30 dec i år igen;) precis som förra året, börjar bli lite av en tradition. inte mig emot! eftersom jag fyller 20 år den 29 dec lär det bli ett jävla röj, förra året var vi ju upp emot 15 tjejer som åkte och sen massa andra. så i år lägger vi ribban högre eller vad säger ni ;) ska bara fixa ledigt från jobbet sen kör vi ! mahah! allt för ikväll, nu ska ja fortsätta mitt allför roliga liv framför datorn sen röra mig ända till sängen, kanske jag förbränner all dess choklad om jag har tur................? nattinatt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: