blablabla
2009-10-30 / 11:40:56 / Allmänt

uppe tidigt fan :o ska till kyrkogården i råcksta och vid drottningholm för att tända lite ljus för mina avgångna släktingar. sen drar jag in till stan för en fika med angelica och efter det åker ja till salem hem till malin. ikväll blir det bara en lugn kväll, vi ska vara barnvakt åt hennes lillebror som är typ så söt att jag bara vill kidnappa honokm. men jag ska nog inte ha barn ännu, kan inte ens vattna blommorna här hemma, hur skulle ja kunna ta hand om ett barn då?! jaja btw HAHAHAHA en jävligt kul sak hände igår kväll; malin ringer mig och asflabbar och säger att ja blivit nominerad till "veckans bejb" av kockarna vi var ute och festade med förra helgen; trekockarenlya.bloggplatsen.se hahahaha.

äääh nu ska ja sminkar mig och packa sen drar vi! =)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: