Händelserik torsdag!
2009-10-01 / 11:54:30 / Allmänt

Gomorrooon. Har faktiskt varit vken sedan 8.50 för att vara exakt! :o. har åkt till bromma körskola och skrivit in mig, så nu jvävlar, körkort här kommer jag!! Sen åkte vi till Solna och lämna in en trasig mobil och köpte helgens dricka på sysmtemet. Om ca 30 min drar päronen och jag är ensam ;D YÄYÄ. Ska nog lägga mig ooch ta en powernap när de åkt. Sen ska jag och Annelie över till Karin och hennes bebis!! Ska ge en lite present och sådära! =). och sen folket ska jag ner till stallet och hälsa på min älskade ponny och inger =D ska bli jättemys! Så vid halv 4 rör jag mig hemirfån och köper lite fika och tar ssedan bussen ner till kyrkfjärdsstallet! PÖSS.

1 Kommentarer
caro - sex, kärlek och allt däremellan!:

vad händer med din blogg darling? jag saknar den och dig!!<3



SKRIVET DEN: 2009-10-21 KL: 15:26:32 URL: http://car0.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: