Äkta vänskap.
2009-09-10 / 01:56:48 / Allmänt

Känner mig mycket piggare och friskare nu! Kändes faktiskt skönt att komma till jobbet idag! :p otroligt va?! =)
Ser nästan helt klart med ögat nu också, även det skönt hahah. har känt mig något invalid på sista tiden men nu kommer jag igen med en klar syn;)

Det är inte varje dag man får sådana vackra sms som jag fick av mina älskade vänner idag. Helt sjukt hur glad man kan bli över ett par ord som är så små, men som betyder så mycket. Det värmer så otrolig! Att bara veta hur starka vi är tillsammans än idag får mig att må bra. 4 år tillsammans och många fler ska det bli tjejer! Genom svåra tider och bra tider - oavsett så vet jag alltid vart jag har er! <3 Detta tjejer kallar jag äkta vänskap!

2 Kommentarer
caro - sex, kärlek och allt däremellan:

ja som fan att det ska bli fler år! Vi ska ju ha russinparty tillsammans!!<3



looove you!



SKRIVET DEN: 2009-09-10 KL: 11:04:17 URL: http://car0.blogg.se/
malin:

jag älskar dej!



SKRIVET DEN: 2009-09-10 KL: 19:04:49



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: