Ska sova nu.
2009-09-08 / 01:43:34 / Allmänt

Sådär, ska försöka sova nu. har ju vilat i princip hela dagen så vi får väl se hur det går. Ögat är iaf på bättringsvägen tror jag, så mamma min ska väcka mig imorgon runt 7 för att se hur det är. Kommer antagligen vara hemma från jobbet imorgon med för säkerhetsskull. Så det blir en till dag utav vila. Och det blir ju sådär halvkul när jag väl ska gå till jobbet, får inte sminka mig så länge ögat är svullet så det kan ju bli intressant hahaha. jaja whatever, gonatt på er =)

2 Kommentarer
caro - sex, kärlek och allt däremellan!:

usch, lille pluttan! :( jag vet hur det känns! och det är mest irriterande! kommer du inte ihåg när jag hade solglasögon på mig inomhus! hahaha, vilken jäkla mupp man var! :O



du kanske kan starta någon ny trend, hela ansiktet sminkat förutom ena ögat! :D



SKRIVET DEN: 2009-09-08 KL: 08:53:28 URL: http://car0.blogg.se/
Angelica:

Du har ju iaf ett fint gult skimmer runt hela ögat. :)



Haha, nej, förlåt babe ska inte vara elak. Hoppas du mår bättre snart.



Och ps. Du är så söt utan smink också.



SKRIVET DEN: 2009-09-08 KL: 10:37:54



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: