Bilder från kryssningen
2009-09-06 / 19:59:19 / Allmänt

Nu känner jag mig någorlunda pigg och min värld har slutat gunga. Kryssningen vi åkte på i fredags- lördags blev helt galen. Det började med att vi blev stoppade av polisen som tog iväg oss till ett annat rum där det letade igenom våra väskor efter narkotika(?!) och kolla allmänt. Ena kille fick dessutom lyfta pungen för polisen. Men det gick bra och vi gick på båten. Lite nojig över det där fan, även fast man vet att det är lugnt blir man ju alltid lite nervös haha.
Började supa med en gång och festade som fan, träffade massa galet folk och hade supertrevligt. Dagen efter mådde jag dessvärre inte så bra. Hej Bakfylla. Jävla skit alltså. Men jag överlevde även denna fylla och är nu helt återställd! HAHA.
Och så ett gäng bilder ;












Sådärja, va nog hel drunk på alla dessa bilder. Men jag var i gott sällskap! ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: