Halsfluss:(
2010-04-27 / 14:17:56 / Allmänt

uuuuuuuuueewh, ligger hemma i halsfluss:( åkte självklart på det lagom till lediga veckan. suger big time alltså. men det är iaf lite bättre än igår, så det går iag åt rätt håll! :) käkar penicillin och ligger hemma hos mam & pap och vilar. i helgen är det ju valborg å allt så jag måste bli pigg tills dess, dricka lär jag ju inte kunna göra med tanke på penicillinet:/ aja.

Exakt ålder? 20 år, 3 månader och 29 dagar.
Var bor du? Ekerö / Västerhaninge 
Bor tillsammans med? Mam, Pap & bror / Christopher
När tog du studenten? 2008.
Något jobb? Japp, Oriflame sen 2008 
Pussat någon idag? Näe tyvärr:/ 
Vad har du ätit idag? Inget hittils, borde väl göra det snart.
Dagens smink? Inget alls!
Dagens roligaste? Att jag mår bättre än igår?
Har du många vänner? Har de jag behöver<3 
Hur många har du kysst? Hahah går inte att räkna:)
Har du pojk-/flickvän? Ja:)<3
Vem pratade du med i telefon senast? Mamma

Senaste personen du kysste? Christopher
Senaste gången du spydde? Förra helgen haha:p 
Senaste gången du grät? Igår morse när jag insåg att ja hade halsfluss:p 
Senaste pizzan du åt? Mexicana utan lök:D
Senaste gången du var i Göteborg? Hmm, kommer inte ihåg
Senaste gången du var i Stockholm? Bor i sthlm :)
Senaste gången du var full? Förra helgen.
Senaste personen som såg dig gråta? Malin.

Vem vill du kyssa nu? Christopher såklart:) 
Vem vill du sova bredvid inatt? Christopher:p
Vem ska du träffa imorgon? Ingen om jag inte blir frisk. 
Vem sjöng du senast för? Kmr ej ihåg:p
Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? Christopher=)
Vem förtjänar att dö? Ingen.

Vad vill du helst göra nu? Bli frisk och dra in till stan och mysa med vänner i solen. 
Vad vill du ha nu? Sällskap!!
Vad längtar du till? Sommaren 2010! Kommer bli den bästa sommaren!:D 
Vad är det bästa som hänt dig? Familjen, vännerna & pojken:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: