nattligt inlägg.
2010-04-27 / 23:25:02 / Allmänt

mår faktiskt riktigt bra nu, jag menar allt är ju såklart relativt men för att ha halsfluss så mår jag toppen!=) klart halsen är ju inte helt bra, men har inge feber eller huvudvärk längre och penicillinet gör ju sitt så de e najs. har ju så mkt roligt som händer i helgen, inte bara valborgsfirande. på fredag tänkte jag bjuda älsklingen på middag sen tänkte vi dra och se brasa sen ev hem till en av hans kompsar på krök. på lördagen är det lokalfest. så kurera ett par dar till är det som gäller så jag håller hela helgen:)
va i stan med tjejerna i fredags, jättemys, caro tog en riktigt härlig somrig bild på mig, malin & linda:

                                                     söta flickor:) malin, jag & linda<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: