Valborg!
2010-04-30 / 10:04:31 / Allmänt

idag är jag uppe med tuppen (?!?!?!?) trot eller ej :p hahah innan tio det händer fan inte ofta ska ni veta. Min baby sov hos mig inatt och idag ska jag iväg och träffa malin för en runda på stan sen hem till pojken för middag och valborgskrökande, nu börjar det äntligen kännas att man lever igen!:)

idag är det valborg, och mösspåtagning för alla blivande studenter. för exakt 2 år sen satt vi själva där i aulan, lyssnade på rektorn och satte på oss våra fina studentmössor. fan vilka underbara tider det var, tack vare mina fina flickor:)
















1 Kommentarer
car0 - passion for passion:

åh vilka fina bilder! och vilka minnen<3



SKRIVET DEN: 2010-05-01 KL: 12:20:08 URL: http://car0.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: