Underbar dag
2010-12-22 / 23:34:29 / Allmänt

hallå igen:) tre inlägg på en dag! haha det måste ju vara rekord! ;) haha:) nää men är faktiskt nästan aldrig inne på datorn längre sen jag skaffade en iphone:) men insåg idag att jag faktiskt kunde blogga med den så då blev det lite roligare:) så vem vet, kanske blir en jävla massa uppdateringar här nu framöver ;)

Har haft en riktigt underbar dag idag med mina fina vänner:) vi sågs vid tolv i handen, shoppade lite inför julen och gick sedan hem till malin där vi bara kolla film, snackade om allt mellan himmel och jord, åt(!!) och bara mös! UNDERBART helt enkelt :) <3 Riktigt fina flickor det där:)

Jaaa nu är det ska julafton:) shit vad tiden går fort.. måste åka in till stan imorgon och fixa det sista sen ska vi klä granen, äta lite julmat och kolla tv4 as uppesittarkväll! myyyys!

Näää nu ska jag ta en kvällscigg i kylan och sen krypa ner i säng så jag orkar upp imorgon:) Puss på er =)


Finingar <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: