det ska kännas att man har haft roligt.
2010-02-23 / 00:11:39 / Allmänt

skulle vilja börja kvällens inlägg med ett par ord: JÄVLA FI*TAN*SK*KH*R VÄDER! sådärja nu kändes det bättre.. eller nej det gör det fan inte alls, skulle kunna skriva en lång lista med fula ord.
tunnelbanan går inte, bussarna är fucked och pendeln ska vi inte ens tala om, får ringa och ställa in mitt läkarbesök imorgon pga vädret. Har stått x antal timmar denna vecka och helg och väntat på tåg ute i kylan, och det enda sl säger är att dom beklagar. MY ASS. det är typ det mest irriterande dom kan säga. blir lika arg varje gång. jaja, nu är det iaf jobbarvecka och nu blir det bara att försöka ta sig till och från jobbet som gäller & förhoppningsvis blir det bättre till helgen nu när det ska bli några grader varmare ............

jaja nog om det, har haft en skön och lugn ledig vecka, har inte gjort någonting ansträngade haha. i fredags var jag på krök, och jag ska säga er att jag blev rätt så skapligt glad i hatten. trillade från tredje trappsteget och ut genom ytterdörren. slå den ni. lite genant var det, för utanför dörren stod det en kille och rökte och på några sek ligger ja där och kikar på honom underifrån. hahaha. lite ont i käken fick jag dagen efter, men då använder jag mig bara utav ett gammal emily&angelica ordspråk; det ska kännas att man har haft roligt.



1 Kommentarer
Angelica:

Haha, baby.. Då kändes det verkligen att du haft kul ;) Hoppas du inte gjorde illa dig för mycket <3



SKRIVET DEN: 2010-02-24 KL: 21:09:17



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: