Mitt 2009.
2010-01-02 / 19:22:41 / Allmänt

Det häftigaste som hände 2009 var kryssningen i karibien vi gjorde med familjen i april, fyfan så häftigt det var + att jag alltid velat åka till usa & miami. vi var på fartyget i en vecka och åkte till olika exotiska platser i karibien. vi åkte till Jamaica, Mexico, Bahamas och Cayman- öarna.

   

Karibien kryssningen var inte den enda resan jag gjorde, åkte även till magaluf i mitten av juni i 2 veckor med mina favorit tjejer. helt sjukt rolig resa. 14 - dagars krökande i vårt älskade magaluf.

   

Hann även med en hel del galna fester, utekvällar och ett antal spårade kryssningnar med mina underbara vänner.

  

Firade 4 år med HT <3 och fler ska det bli!

    



       - blev fastanställd på Oriflame!
       - Malin började jobba på Oriflame med mig!
       - fyllde 20 den 29e december!
       - Började på körsskola
      
Med andra ord har 2009 varit ett riktigt bra år! Om det möjligt hoppas jag att 2010 kommer bli ännu bättre!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: