nånjävlalista
2010-01-20 / 23:21:12 / Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja massa saker:D
2. Höll du några av dina nyårslöften? njaa, håller inte på med sånt:p
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jaa, karin fick en son:)
4. Dog någon som stod dig nära? nää tack och lov:) 
5. Vilka länder besökte du? Spanien, USA, Mexico, Jamaica, Caymanöarna & Bahamas
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? looooove ;D
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hmm vene:p 
8. Vad var din största framgång 2009? fastanställning på oriflame:)
9. Största misstaget? hmm.. dunno :p
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaa, sjuk ett antal gånger:p
11. Bästa köpet? Magaluf resan!! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och sprit :D haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? tjejerna gör mig aaaaaalltid glad<3:)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga - Bad Romance, Ke$ha - Tik Tok,  Jean Elan & Flo rida - Right Round VS Where's your head at & Dizzee Rascal ft. Armand van helden - Bonkers.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? hmm gladare hoppas jag!
16. Vad önskar du att du gjort mer? hälsat på underbara dinni:( saknar honom!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? inget jag kan komma på nu:)
18. Blev du kär i år? jaa, men det slutade inte som jag ville:p
19. Favoritprogram på TV? 2 1/2 men, scrubs, CSI
20. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna!!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min älskade rosa jet set addition klocka:D 
22. Något du önskade dig men inte fick? sängkläder :o hahaha:D
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jobbade till 23, sen blev det puben med fina vänner:D
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nää, nu förstår jag inte riktigt? :p
25.Hur skulle du beskriva din stil år 2009? hmm stil..? snyggt :D
26. Vad fick dig att må bra? vännerna som alltid<3
27. Vilken kändis var du mest sugen på? oooh de blir nog rob pattinson :p 
28. Vem saknade du? ingen, saknad kommer det bli aldelles för mkt av 2010:(((
29. De bästa nya människorna du träffade? ööööh, haha kommer inte ihåg:D
30. Planer för 2010? Körtkort & lägenhet!!!!! & resa med malin :D

2 Kommentarer
Angelica:

Saknar dig baby! Ta en öl åt mig nästan gång du är ute, jag är såå öl sugen ! :D

<3 älskar dig!



SKRIVET DEN: 2010-02-06 KL: 12:44:04
Angelica:

uppdatera, jag vill veta vad du gör :D



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 13:57:37



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: