NYÅR 09/10
2010-01-02 / 19:37:56 / Allmänt

Nyårsafton började med att jag vaknade och packade ner kvällens skumpa, kläder och smink och begav mig till täby centrum där jag mötte upp angelica. i täby c inhandlade vi kvällens dricka, strumpbyxor och lite annat. tog oss hem till angelica och började göra oss iordning. runt 6 började vi bege oss till bussen för att ta oss in till skanstull och tjejerna där vi skulle äta middag. väl där bjöd linda på en gudomligt god 3-rätters middag! kl 10 var det dags att börja röra oss mot jordbro till malins pojkvän där vi skulle fira tolvslaget. kom fram till elva och var där till ca 1 då jag & angelica drog vidare till hennes killkompis i bergshamra. där var det betydligt mer drag och jag som tappat hoppet på en lyckad fylla fick mig en jag med!:D runt 4, halv 5 blev jag riktigt full och glad, vi smällde raketer och träffade många trevliga människor! vi däckade i sängen kl 9 hemma hos oppe. en jävligt kul nyår med andra ord!! Tack alla för en lyckad nyårskväll! SPeciellt tack till min aldelles egna stjärtfläta angelica ;):D <3<3<3<3<3


















angelica fick 12 slags pussen=)


1 Kommentarer
Angelica:

Jag älskar dig :)



SKRIVET DEN: 2010-01-17 KL: 15:24:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: