Äventyr i Tranås
2010-03-05 / 17:32:42 / Allmänt

Hallå där:)
dålig uppdatering som vanligt:d men det är lite grejen med den här bloggen, jag skriver bara när jag har spännande saker att berätta, för vem fan vill läsa om när jag bara ligger hemma, äter, skiter och pillar navel?!?!;)
nu är jag i allafall i Tranås och besöker Annelie!=) kom hit igår eftermiddag och ska stanna till imorgon. igår blev det bara en lugn kväll med god mat och lite vin. ikväll däremot blir det party=) vi kollade runt lite igår och hittade en del pubar, barer att besöka ikväll:) varit på systemet har vi också varit;) nää nu ska vi börja fixa och trixa lite sen blir det laga god middag och sen korka upp dricka för att sedan göra tranås osäkert;D puss så länge.


Annelie & Jag :)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: