Dynjandi<3
2010-03-17 / 00:07:00 / Allmänt

åååh förresten, idag var en såndär dag då jag tänkte på gamla tider och självklart ploppade min älskade ponny upp i huvudet så jag slängde iväg ett sms till hans ägare inger och vi bestämde att jag ska komma ner till stallet på fredag lagom tills han skos kl 2 för en fika! ska bli så himla underbart att se honom igen, nu var det ju ett tag sen.. blir alltid så sentimental när jag tänker på honom, och framförallt när jag ser bilder på honom, han var ju trotsallt min bästa vän i flera år.

förresten kan man tro att denna sötsak snart är 30 år?!:o and still going strong! så jävla underbart! jag har suttit på en hel del hästar genom mina år men denna söta islandsponny är nog den mest personliga häst jag mött, han är så egen att det är sjukt! så på fredag återvänder jag till mitt andra hem för att träffa min bästa vän och hans underbara ägare:)<3



min älskade dynjandi<3



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: