myskväll med familjen<3
2010-03-16 / 23:58:10 / Allmänt

Hallå där=)
ledig vecka och jag känner mig pigg & kry igen:) hade en lite svacka där ett tag, men lyckades ta mig igenom jobbhelgen och är äntligen ledig:). Har sovit hos christopher sen i söndags och inte träffat mam&pap på ett tag nu så idag blev en hemmakväll med god mat och mys framför tvn med familjen! ju äldre jag blir desto mer uppskattar jag såna tillfällen! även fast jag är 20 år älskar jag att ligga i soffan i mammas knä i min mysiga rosa morgonrock, titta på tv och hacka på pappa som inte kan hålla ögonen öppna och bara känna mig liten igen, då är allt som det ska! 
imorgon ska jag upp hyffsat tidigt, ska in till stan och möta upp malin, hon ska fixa lite grejer och jag vill köpa ett par leggings från åhlens och fixa nytt pass!! ska ju försöka komma iväg från sverige om ett tag så ;). efter det blir det hem till mig och färga malins hår sen möta upp jonas i centrum där vi ska handla thaimat och gå på systemet för en helkväll hemma hos jonas:D ska bli najs.
nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla om det går något skoj på dumburken;) ahaha:D skriver mer sen=) pyss!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: