i brist på annat...
2010-05-27 / 15:45:09 / Allmänt

nämen tjenare:) har lite tråkigt så varför inte skriva här? haha i brist på annat lixom..
blev ingen storshopping igår, vi gick på bio istället! helt spontant:p halv 8 hämtade malin och david upp oss och vi åkte till heron city och såg robin hood!:) skitmysigt.
idag vaknade jag ganska tidigt, slängde in en tvättmaskin, (för er som inte visste så tvättade jag för första gången i mitt liv igår......) fixade och donade sen tog jag tåget till jordbro och mötte upp malin, vi gick en promenad tillbaka till vh och tog en 25minutare i solarium och nu sitter jag här och väntar på att pojken ska komma hem så vi kan börja laga middag:) de blir ceasar sallad ikv;):D mumma. puuh de var jobbigt, har ju nya lösnaglar så lite jobbigt att skriva på tangenterna hhaha:D men oooh så sexigt det är;) ska röka nu, puss suckers.

btw gjorde värsta kapet idag:) köpte bruno bananis parfym för bara 215 kr:D luktar sjukt gott:) hahaha ganska lustigt egentligen, jag och malin ska ut på en promenad i jordbro/vh men lyckas endå köpa något i vh centrum.. vad är oddsen?! shoppingberoende tror jag bestämt att det kallas....



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: