helgens planer
2010-10-28 / 14:57:34 / Allmänt

tjolahopp:)
har fett tråkiiiigtttt ;( har småstädat lite nu sitter jag och kollar tv.. väntar på att christopher ska komma hem, vi ska åka och kolla på tapet/färg att göra om i sovrummet med och sen storhandla:)
igår var jag, malin, caro & carro på erotikmässan i alvik:) riktigt kul faktiskt:p haha. tog fiskdamm för 100 kr och fick en påse med lite roliga grejer i .. ;) haha.
imorgon är det fredag och det betyder party :) annelie kommer till sthlm och ev angelica också så imorgon blir det stoooor utgång till nype:) mycket trevligt!
och på lördag blir det 50 års kalas för mig älskade pappa:)
nää nu ska jag fortsätta glo på tvn =) PYSS.

1 Kommentarer
caro - passion for passion:

uppdatera honey! :D



SKRIVET DEN: 2010-11-04 KL: 15:38:12 URL: http://car0.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: