jobbmåndag:(
2010-10-04 / 11:54:44 / Allmänt

jobbvecka igen :( ORKAR INTE!!! :(((( men har haft en bra ledig vecka:) hämtade lilla Tyra i måndags, en riktigt söt jävel, när hon sover iaf:p haha en riktig busunge. i fredags hade jag tjejmiddag här med malin, caro, madde &carro, riktigt trevligt! sen kom angelica och emelie hit och det blev lite ölspel och mys:) sen drog vi till malin där killarna var och krökade:) mysigt värre!
pratade mycket med en av killarna på kröket, vi pratade mest om tjejer och hur vi är.. jag är en jävligt snäll människa, blir väl lätt irriterad men riktigt arg blir jag inte särskillt lätt. men när folk gör såna respektlösa grejer som att gå på någons pojkvän, då blir jag arg. riktigt arg. och kommer inte glömma detta på ett bra tag. men som sagt.. hämnden är ljuuuuuuuuuv .... ;)

tur att man har världens finaste pojkvän:)

bilder från spanien:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: