tråkonsdag
2010-10-06 / 12:30:51 / Allmänt

gomorron. sitter i soffan och kollar tv medans tyra misshandlar mig:( efter att ha sovit hela natten har hon en jävla massa energi.. ska snart göra mig iordning för jobbet, usch orkar verkligen inte. TRÅKONSDAG!!

igår var det den 5 e oktober, och jag och christopher har varit tillsammans i ett halvår:) shit vad tiden går fort alltså, helt sjukt. vi har snart känt varandra i ett år också:) nästa torsdag har killarna en överraskning åt mig och malin :p vi har ingen aning om vad det är men det är mellan tors -sön, alltså en weekend.. vi har redan spekulerat i det mesta och har tom försökt pressa killarna på info, men dom är stenhårda! men det ska bli väldigt mysigt att ev. komma bort från vh, och förhoppningsvis sthlm för en helg:)


gammal men väldigt söt bild på mig och malin:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: