Bumpy Ride
2010-09-02 / 12:08:32 / Allmänt

gomorron ;) vaknade för typ någon timme sen, helsvettig! hade värsta mardrömmen ;/ jag var otrogen mot christopher och han ville aldrig se mig mer :(, tur att jag vaknade och insåg att det bara var en dröm=).
igår kom christophers pappa förbi med ett jättefint vitrinskåp, som vi nu har stoppat in i vardagsrummet!:D skitfint vart det!! och så har vi gjort om i sovrummet:) vi va ju i länna och shoppade med malin och david i tisdags=) köpte två nattduksbord, lampor, vattenkokare och sånt=) nu börjar det bli riktigt fint hos oss <3:).
imorgon blir det tjejmiddag med vh brudarna:) blir väl utgång efter det eller så styr vi upp något med killarna, får se vad som händer:). ooohjusste ska fixa naglarna imorgon också=) nagelullis hörde av sig och sa att hon hade tid för oss imorgon! =) skönt att få snygga naglar till man åker till spanien!:D


Ere nån mer än jag eller blir man fett pepp av den här låten?!
 
Mohombi - Bumpy Ride

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: