stress!
2010-09-09 / 12:04:24 / Allmänt

goddag:) torsdag idag då, inte så långt kvar på veckan :p längtar till söndag kväll!! åker ju till spanien på måndag morgon:p jaja, lite stressad måste jag erkänna... har inte börjat packa ännu, har fortfarande lite kvar att tvätta och jag jobber heeeela helgen:P dessutom måste jag hinna hämta mitt pass hemma hos mamma och pappa, förtidsrösta & köpa present till christopher:o.
en vecka efter vi kommer hem från spanien ska vi åka och hämta våran katt :D den e så jävla söt:) med isblå ögon!! lilla totte :D vårat lilla kärleksbarn:p mahaha.

näää nu ska jag börja fixa mig inför jobbet:) puss<3

1 Kommentarer
Frida:

hej emsan =) allt är jättebra här borta, hur mår du? roligt att ni ska till spanien :D & att du läser min blogg hihi, puss<3



SKRIVET DEN: 2010-09-09 KL: 15:23:25 URL: http://amoralamexicana.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: