Changing my life!
2011-01-15 / 23:34:33 / Allmänt

Slutade jobba för 25 min sen och nu sitter jag på bussen på väg hem till päronen. Är ganska trött även fast det faktiskt varit en helt okej jobbdag! Har suttit och pratat med Malin i princip hela dagen då vi jobbade tillsammans. Pratade gamla minnen och fan man saknar nästan tiden som singel alltså! Missförstå mig inte,jag älskar min pojkvän och att vara i ett förhållande men singeltiden med alla galna utenätter och roliga äventyr är ju så spännande! Att träffa nya människor,att hamna på otippade efterfester, att dansa med okända män och att vara allmänt flörtig! Det var liiiite så vi rullade.. Förr:) Hann även bestämma mig för att köpa ett motionsband! Finns ett från attract som kostar ca 4000 kr. Ska köpa det nästa vecka och förändra mitt liv! Nu ska det tränas och bli nyttig! Jag menar att promenera raskt/ springa på bandet till Antingen något tvprogram eller världens pepp musik måste hu nästan vara kul! Så nu mina vänner ska kilona rasa! Nu ska jag hem och äta godis... Höhö

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: