Kärlek till mor & far
2011-01-15 / 00:59:42 / Allmänt

img_0412 (MMS)

Ligger inlindad i tre (!) täcken, men fryser fortfarande!!! Helt stört.. Var fan e pojkvännen när man behöver honom?! Nää men jag är faktiskt på Ekerö hemma hos mina föräldrar i helgen:) mysigt att träffa dom igen, var ett tag sen.. Blir ju så när man flyttat hemifrån. Och det är just då man som mest uppskattar sina fina föräldrar. När mamma kommer och möter en vid bussen, hunden blir helt överlycklig över att se mig och pappas kommentar när jag stiger in genom dörren; hej min höna, är allt bra? Sen en stor bamsekram också såklart. Jag får lite hemlängtan ibland faktiskt, även fast jag minns väl hur vi kunde gå varandra på nerverna när jag bodde hemma.. Jaja nog om det, har sån huvudvärk så ska försöka sova nu. Gonatt på er alla ickejobbandeihelgenmänniskor!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: