Mitt 2010!
2011-01-03 / 15:50:57 / Allmänt

tänkte göra precis som alla andra och ge er en årsresume av mitt 2010.
2010 har nog varit det bästa året hittills, utan tvekan, blev tillsammans med min fina pojkvän och vi flyttade ihop in i vår fina lägenhet i vh, skaffade katt, började jobba på en ny avdelning på oriflame, träffade många nya härliga människor och kanske en utav de saker som mest säger att detta varit ett bra år - jag har inte haft någon höstdepression det här året! Och det säger ganska mycket!

Nyår 09/10!
Förra nyåret var jag hemma hos david i jordbro med lite folk, jag saknade christopher då, vi hade nyligen träffats och allt var fortfarande nytt och han var uppe i åre med sina kompisar. kommer ihåg att jag frågade honom vet han skulle kyssa på tolvslaget, han svarade med att han ville kyssa mig men det var ju ganska svårt så han skulle ge sin bästa killkompis en blöt kyss, sen komma hem och ge mig nyårs kyssen!
så det fick bli angelica jag kysste på tolvslaget!




var i torrevieja med världens finaste!


Reste till Rhodos med finaste malin & madde!







skaffade katt! våran söta lilla tyra!




åkte till åland med christopher, malin och david en weekend!




Jag fyllde 21 den 29/12 och vi åkte på kryssning!











vi firade in det nya året!
nyårskyssen <3:)








Har hänt så mycket mer det här året, men har inte varit så flitig med kameran som jag borde ha varit, nyårs löfte kanske?! ta mer bilder 2011! spikat! men här var iaf en del saker:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: