i brist på annat!
2011-01-05 / 00:44:05 / Allmänt

Är du kär? ja:)
Är du en sportfåne? vem? jag? hahahaha
Är du röksugen? jaa..
Är du rik? allt är ju relativt, men jag har så jag klarar mig!
Är du fattig? nää:p
Är du trött? joo börjar väl bli lite trött
Är du shoppingsugen? det är jag alltid!:D
Är du töntig? ääh, definera töntig? är väl töntig på mitt egna sätt:)
Är du ressugen? äääh JAAA ge mig sol, värme och en drink!
Är du skolsugen? den dagen månen trillar ner!
Är du irriterad? nää inte alls:)
Är du festivalsugen? oj njaee inte direkt
Är du alkholsugen? det är jag alltid (A)
Är du saknad av nån? jaa, det tror jag nog:)
Smeknamn? ööh typ em & älskling och höna HAHAHA
Bästa åldern? 20! är dock 21 nu ;/
Bästa tidningen? älskar skvaller!
Hur sminkar du dig? mascara, foundation, puder, rouge typ :)
Höstens accessoar? stora mysiga stickade tröjor och halsdukar!
När stal du senast något? snodde en godis en gång i gymnasiet från cafeterian ifall det räknas..
Hur många timmar sov du inatt? haha för många:) sömntuta!
Vilken film såg du senast? The sourcerers apprentice!
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.com
Vad sa du senast till vem? gonatt till pojkvännen:)
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Malin och det stod: Precis!:P
Vad gjorde du i förrgår? umgicks med älsklingen:p
Vad har du gjort idag? varit på ikea och kollat film! haha
Vad ska du göra idag? eftersom klockan är efter tolv så är det ju iof ny dag så ska till frissan!
Hur många msn-kontaktetr har du? ingen koll alls! är aldrig inne på msn!
Vilket land besökte du senast? Spanien:)
Hur många snälla känner du? de flesta jag känner är snälla!:)
Vad såg du senast på tv? criminal minds
Vad är det för märke på din dvd-spelare? har två, och orkar inte kolla:p
Senaste köp? sängstomme + hyllor från ikea!
Vad har du dåligt samvete för? att jag inte gjort något vettigt två dar i rad..
Vad har du för skor? ääh massor:p
Vad har du på dig nu? leggings & grå hoodie :)
Vilken musik har du lyssnat på idag? oj blandat! allt från oskar linnros till rihanna!
Skulle du säga nej till sex idag? nää aldrig ;)
Är du vegitarian? nej! älskar kött!!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nää:)
Vad heter dina kusiner? Tessan
Är du feminist? tror att alla tjejer är lite av feminister.. 
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? börjar gilla det mer & mer! fick en riktigt bra kokbok i julklapp ;)
När sjöng du senast? vet inte, brukar inte sjunga!
Håller du det städat? njaa, viljan finns men är lite för lat :p
Vad gör dig lycklig? älsklingen, fina vänner & underbara familjen<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: